Πετρούλα Κωστίδου: Οι γιατροί έλεγαν ότι δεν θα τα καταφέρω

Για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε με την περιπέτεια της υγείας της, μίλησε η Πετρούλα Κωστίδου στην πρώτη της εμφάνιση μετά από το ατύχημα που είχε το καλοκαίρι. Η 22χρονη, η οποία ήταν καλεσμένη στην εκπομπή 'Πρωινή Μελέτη', έχει αναρρώσει πλήρως, ενώ όπως λέει οι γιατροί πίστευαν ότι δεν θα τα καταφέρει...


"Οι γιατροί είπαν στην κολλητή μου την Τάνια την Παπαβασιλείου και στον οδηγό μου -που ήταν οι πρώτοι που έφτασαν στο νοσοκομείο και ήταν πίσω από το ασθενοφόρο- ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορέσω να τα καταφέρω, γιατί είχα χάσει πολύ αίμα. Πήρα δέκα μπουκάλια αίμα από ό, τι ξέρω, κάθε βράδυ. Πάρα πολύ δύσκολα ήταν", είπε η Πετρούλα.
Η ίδια την πρώτη στιγμή του ατυχήματος δεν είχε συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί: "Πονούσα πάρα πολύ λίγο. Όσο περνούσε η ώρα κι έχανα αίμα, τόσο περισσότερο ζαλιζόμουν και είχα τάσεις λιποθυμίας. Μια συνερχόμουν και μια ζαλιζόμουν. Είχαν καλέσει ασθενοφόρο το οποίο άργησε λίγο να έρθει", είπε και συμπλήρωσε:
"Μόλις βγήκα και είδα ότι όχι απλά έτρεχε αίμα, αλλά ήταν σαν λάστιχο με πίεση, εκεί τρόμαξα και όλοι φρίκαραν. Μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο, δεν είχα αισθήσεις". Η συγκεκριμένη περιπέτεια ήταν ένα μάθημα ζωής για την ίδια, όπως λέει: "Επειδή όταν έλεγα “την υγειά μας να έχουμε”, επειδή δεν είχα πάθει τίποτα στη ζωή μου δεν το ένιωθα. Τώρα όμως που κόντεψα να χάσω τη ζωή μου και δόξα τω Θεώ είμαι καλά τώρα, πραγματικά εκτίμησα τι είναι να έχουμε την υγεία μας. Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο. Από κει και πέρα μπορώ να κάνω ό, τι γουστάρω, αρκεί να είμαι καλά εγώ", κατέληξε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη κυρία της Γαλλίας βιάζεται να γεννήσει

Σε τρελά κέφια ο Γρηγόρης Αρναούτογλου!–VIDEO

Ένοχος ανθρωποκτονίας ο γιατρός του Μάικλ Τζάκσον!